VATANDAŞLARIMIZA AŞURE İKRAM ETTİK

Çerkezköy Belediyesi tarafından Muharrem ayının 10. gününe denk gelen Aşure Günü dolayısı ile her yıl olduğu gibi bu yıl da aşure dağıtımı yapıldı. Belediye Başkan Yardımcılarımız Cengiz Memiş ve Yunus Erçin tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure ikram edildi.
Belediye Meydanı’nda Çerkezköylü hemşerilerimize aşure ikram edilirken; Muharrem ayının birlik ve beraberliğimizin daha çok pekişeceği bir ay olması temennisinde bulunan Belediye Başkan Yardımcımız Cengiz Memiş, “Çerkezköy Belediyesi olarak Muharrem ayı dolayısı ile her yıl yaptığımız gibi bu yıl da Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure dağıttık. Ayrıca kentimiz genelindeki tüm kamu kurum ve kuruluşlarında da aşure ikramında bulunuldu” dedi.
BİRLİKTE YAŞAMAYA DEVAM EDECEĞİZ
“Bu gün ortak paydada buluşma günüdür” diyen Başkan Yardımcımız Cengiz Memiş, “Allah bütün milletimize birlik beraberlik nasip etsin. Çerkezköy Belediyesi olarak milli günlerde olduğu gibi, dini günleri de vatandaşlarımızla birlikte yaşamaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.







